středa 2. července 2014

♡ Líčeníí ♡



Ahoj Holky :) Dneska žádné video , ale  malý příspěvek na blog :) ...
Jak jste mohli poznat bude to líčení , mně osobně se tyto články líbí a chtěla jsem to mít  na něco na způsob jako moje docela teď poslední dobou oblíbená youtuberka  .. 
Takže doufám , že se vám článek líbit bude :)

Sama nemám ráda když to jsou mega dlouhé články ..:/ Spíš obrázkový způsob :D Takže snad se vám to bude líbit :) A já se pro dnešek loučím .:) Nezapomeňte prosím dát like 
Fb Stránce  Protože tam mám jenom 1 like :((( 

Ask.fm 

Instagram 

Přeji příjemnou zábavu <3 









 




♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 
Tvář : 



Báze : 

Korektor : 

Make - up : 













                                                      Oči : 





Báze :                                               





 Paletka asi od vietnamců ale jako je dobrá (y)  : 



















Žádné komentáře:

Okomentovat