sobota 16. února 2013

1. Inspirace.. Lehké líčení


Dnešní Lícení <3
Dneska jsem se rozhodla ješte o dalším štítku.:D Taková inspirace bez videa jenom takový popis.:)
Něco podobnýho když děláte např. dort a máte různé suroviny a technologicky postup takže , tak něco to bude vipad i u mě.:D
Jste rádí .? :P
Takže nenapišu asi zřejmě suroviny .. Ale co budete potřebovat..


 1 : Báze  pod make up ( není to potřebný , ale pokud jí máte proč jí nevyužít )
2.   2 :  Make-up
3.    3 : Oční stíny ( pokud chcete , aby vám vydrželi dýl tak použijte nákou bázi pod stíny , ale já Bázi jsem si řikala , že dneska to nebude potřeba.;) )
4.  4   Řaseeenku
5. 5     Rtenku
No  co vy na to.? Zatím vám to příde lehké že.?:D a u mě zde něco chybi.. Přídete na to.?:D Ano je to tak tužka a oči.. Ale tu jsem dneska vynechala..:/


·         Nic méně jdeme na postup.! 


 - Já jsem se dneska rozhodla , že tedy dám šanci mojí bázi pod make-up a to od  Dermacol – satin make-up base .Rozetřete si to po celém oblyčeji . Já vždycky chvilku čekám než to zaschne.. Jenom taková věc kterou dělám a hlavně když je to gelové. Ale tak nemusíte a klidně i můžete .;)


















Make up – Použijte váš oblibený , já použiju od Rimmel – Match Perfection – 201 Classic Beige . Už od první chvilky jsme se do sebe zamilovaly <3 Nic méně opět si to rozetřete po celém oblyčeji.:)



Oční stíny – Rozhodně si vemte takovou tmavší hnědou , já si vemu paletku od MUA , od Míši  z Wimim 18.:) ze Swapu teďko vám to příjde celkem i velmy  blbé ale skuste to .! :P Naneste si na cele pohyblivé víčko oční stín a tedko si vemte normálně svůj prstiček a dejte ho do důlku oka a udelejte Véčko.! .:D Opravdu to pomáha.  Ptáte se proč? No takže ten stín , který jste nandali na oko vám to více zvírazní takže to znamená to že budete mít od nejmín výrazného až po výrazné .:D Jinak nevím jak to mám popsat , nic meně skuste to sami.:)
Řasenka – Klasika , udělejte si řasy podle vaší libosti já jsem dneska použila od Avonu – Super Shock
Rtěnka – Vemte si nakou hnědou aby vám to ladilo i k očím ;) Věřte mi , výsledek pak vipada dobře.:) Já jsem si dneska vzala od TMT lips – 27



Pa s láskou kačí <3
 Výsledek *


4 komentáře:

  1. Neškodilo by opáčko pravopisu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla jsis uvod.? :o) vim , že tam mám chybi , ale tak každej blog nemusí byt dokonalej prostě to neřeš děkuji.;)

      Vymazat
    2. Ano, četla :D

      Ale pokud chceš něco takového dělat, tak by to mělo mít i nějakou úroveň, ne? :)

      To nejsou jen chyby v pravopise, ale i styl tvého psaní a popř. i vyjadřování na videu. No nic, přeji ti, aby se ti dařilo a měla si hodně čtenářů. Já ale mezi ně patřit nebudu :)

      Vymazat
    3. Né každý kdo má blog musí psát škrobeně a spisovně. :D

      Vymazat