sobota 1. června 2013

Tetování :)

Ahoj miláčkové :) 


Dneska jsem se rozhodla něco taky napsat do blogu.. Protože jsem zjistila , že je tu vás 5 mích větrných čtenářků :) 
A taky docela dosst se stydím , že zanedbávám blog.. Ale .. Jak jsem říkala už v odpovídacím videu já sama  osobně nejsem moc pro blog.. Ale proste musím ho mít kvůli recenzím psaným . 
Kdyby náhodou nedej bože se stalo něco s kamerou tak jak bych se vám ozvala .? 
Když mě třeba nesledujete na fb stránce ? 
No to bych vám asi zřejmě udělat nemohla .. hihi. 
Jinak dneska proč píšu ? Dneska jsem byla na tetování :) Pokud sleduješ mojí fb stránku tak to víš :)
Jinak dneska jsem tedy taky udělala i video dokonce trošku dalo by se říct směšné , ale to je poslední dobou taky můj učel :) 
Nic méně ve videu jste mohli vidět  věci ( krom tetování ) .
Tričko které jsem koupila přítelovy z 

C&A  tedy je červené jak můžete vidět na fotce a je tam nápis Duff BEER :) Mě osobně se moc líbilo taky to dopadá tak , že si to

střídáme :) Takže vlastně střídavá péče o tričko :D
Další věc kterou jste mohli vidět na videu je make - up od kosmetiky  catrice . Já osobně nejdřív jsem ho moc nepoužívala jelikož mě prostě nevyhovoval , ale tak to znáte u mě , že vždy je to tak že mě to nevyhovuje , ale pak je ten nejlepší :D No ale tedy tenhle jak řika Lou spíš patří do R.I.P. Bohužel už nunan došel :(

Další věc a tedy poslední jsem dostala od kamarádky (Terezky ) náhrdelník z obchodu six :) Na kterým jsou tedy cvočky :D Takový divný přirovnání .!:D
No a teďkon k hřbetu celého videa .. Jest TETOVÁNÍ !
Něco k tomu jsem tedy  říkala ve videu .. Den před tím jsem si zjišťovala dalo by se říct i , že co nejvíce věcí .. co se týče jestli to bolí atp. Prozkoumala jsem pomalu všechny diskuze na googlu :D. Což tedy mi dalo opravdu zabrat -.- .. No na diskuzí psali , že to opravdu bolí a jeden Tater napsal , že pokud přežiji kérku na krk tak už můžu všechno ( jakože mě to už opravdu pak bolet nebude )  .
Nejlepší pro mě je to, že mě to vůbec nebolelo!! Chápete ? :D . Prostě ono i kdyby to respektovaně bolelo tak člověk prostě tu bolest popsat nemůže..Aní neví jak to popsat ! Jak jsem říkala ve videu : Každý tu bolest cítí jinak ..Nic méně měla jsem to  za cca 10 min. hotový . ( což přítele trápili hodinu a půl :/ )
Nu.. Dneska to vidím akorát už jenom na spánek :D
Mějte se krásně doufám , že jste rádi že jsem konečně dala něco také na blog ! :) A určitě mi dejte vědět jak se vám tento článek nebo video LIBÍ ! potřebuji tady taky náký komentáře né ?? :)))
S láskou Kačí .:) Mám vás ráda . 
Kontakty : 
Email : livepartof@seznam.cz
Instagram : livepartof > Instagram
Fb stránka : Stránka
Fb osobní : Faceboook osobní

Žádné komentáře:

Okomentovat