sobota 16. února 2013

Uvod


Dáámy <3
Takže jak říká nadpis vítejte na mém oficiálnim Blogu , který  by se vám mohl 100* Libit více než ten před tím.:) Aspon v to doufám.:P
Nic méně trochu  HISTORIE….

Kateřina ( jsem já  )  začala blogovat pouze blogovat upozornuji už  tak od 12 letech blogů měla více vždy na jiné téma od déníčků až po nehty atp. Přez prázdniny minulí rok a to 2012 se začla koukat na různé videa youtuberek , které natáčeli něco  co se týkalo kosmetiky.  Nic méně opravdu v nadpisu je trochu historie takže trochu .:P No a řekla si , že když mohou i ostatní tak proč né ona.?!.. V řijnu to vše začalo..
Kdo mě neznáte a teď jste právě narazili na tento blog tak se koukejte pravidelně na muj Chanel >
No a teďko o čem tedy si tu budeme písat.? No chtěla bych podotknou , že bych byla neradada kdyby to tu psala vše uplně na prd , ale to doufám , že ne.:) Nic méně chci aby to tu bylo zábavné, aby jste se dozvěděli něco o mně  a já taky něco o vás.:)
Proto vám Tedko předctavím Šťííííteeečkyyy !!
1 – Recezne ( Klasika něco dostanu nebo něco si koupim tak to pokusim i popsat slovama.:)
2 – Videa ( Opět staráá klasika pokut nebudete sledovat můj chanel tak se můžete kouknout zde ;)
3 – Fotky, popis celé ho týdne – ( Něco neobviklého u mne , takže jednoduše řečeno takovej popis mích 5 dnů plus někdy i fotky Každý  pátek to tu bude , tak pokud tě to bude zajímat tak se koukni )
4- Diskuze ( Pokud nemáš ask.fm chápu to tak  přesně tady si semnou můžes psát něco  jako veřejný chat .:P )
*-* No a to jsou pro zatím všechny štítky doufám , že se nám aspon blog rozjede .<3
Možná tu bude psát občasné recenze moje setra takže proto já se budu označovat jako *k *
Tak  přeji příjemnou zábavu mé lejdýs :P  

Žádné komentáře:

Okomentovat