středa 28. srpna 2013

Můj Život..

Můj Život .. Život s Lupenkou


Ahoj holky moc bych vám chtěla poděkovat za to , že jsem měla náké komentáře k poslednímu příspěvku , moc si toho vážím .:)
K dnešnímu článku ..Popravdě ani se mi do toho moc nechce , ale už neunesu ty komentáře typu co to máš na krku atp .
Bojím se.. Mám velký strach , že se lidi začnou smát , ale i přesto vše to risknu .
Doufám , že vás tento článek nebude nudit a že si ho aspoň malinko přečtete.. ( Snad to nepíši zbytečně ) 


Nu..


Jdeme na to ... Kdysi dávno žila jedna malá holčička..Ochhh ..Blááá Blááá..
Dělám si srandu teď už opravdu.. Ano Lupenku mám od svých 7 let. Respektive je to dědičná nemoc ! NENÍ TO INFEKČNÍ !
 Moje mamka to má po porodu a můj otec od malička.Nebo já sama nevím do našeho rodokmenu kdo to měl kdo né jsem se opravdu nedostala ..Nicméně dnes mi je 17 let  a už 10 let doufám každinký den , že jednoho krásného rána se vzbudím a nebudu to mít( Ale to je snad jenom v pohádkách) . Ani nevíte jaký to je pocit když jsi vemete krátké triko a každý na vás kouká a říká jsi " Bože co to ta holka má ! " ..Taky taková " vtipná příhoda "..Byla jsem na koupališti už ani nevím kde to je teď momentálně fuk , ale jde o princip  a přišla za mnou jedna slečna a ptá se co to máš tak normálně jsem jí řekla tedy , že mám lupenku atp .. A Ona hned bože fůůj a to tady jako nemůžeš být .. a chtěli mě vyhodit.. Hold lidi jsou svině ..někteří.. Docela mě to zabolelo a od té doby to jenom skrývám .. Někdo hol má exém ..někdo dlouhý nos..atp .." Nikdo není dokonalý " .
Zkoušeli jsme snad všechny mastičky . Žádná mi nezabírá .. Pouze jedna .. Ale ta má v sobě kortikoidy ( Nevím jak se to píše popravdě jsem líná si to i najít :D ) . Takže tyhle svinstva jak všichni víme působí chvilinku  , pak si na to tělo zvykne a už dál to nejde..
Když píšu tento článek ukápla mi slza, BOJÍM SE !!!
Momentálně půjdu už na tu poslední léčbu a to je " Biologická " strašně moc to stojí peněz , ale mám zlatou Mamku a Prarodiče , kteří jsou tak hodný , že to do mě investuji . A za to jim velké DÍK !
Nechci se cítit nák zajímavá nebo tak , ale prostě chci aby přestali ty komentáře.. Možná by jsem chtěla , aby si i lidi uvědomili , že život není tak krasný a , že tato nemoc se může obě-vit každému ..

Myslím si , že po psychické stránce jsem úplně na dně..
Jsem moc ráda holky , že to nevadí mému Honzíkovy... I on mě drží aby ta psychika byla 100* lepší..
Ano neměla by jsem jíst čokoládu .. Kouřit..Pít alkohol atp ...
Ale copak tak se dá žít ? Neříkám bez toho alkoholu to jako nad tím mávnu rukou i nad tím kouření , ale ta čokoláda ..Heh to se nadá odolat :)
Nicméně pro dnešek budu končit .A snad dík za pochopení .. A doufám v to , že tu nebudou žádné hnusné komentáře.. :(
Děkuji moc i mojí Ségře ( Barušce ) Protože i ona má u mě opravdu velké DÍK! A taky ....
Pokud by jste si chtěli přečíst další článek tak mi kdyžtak písněte do komentářů .
A DĚKUJI ZA POCHOPENÍ SNAD MĚ BUDETE MÍT POŘÁD RADY !  <3
Inspirovala  jsem se jednou slečnou , která povídala o své anorexii .
S láskou Kačí ! 


7 komentářů:

  1. Jsi úžasná. Chci jen aby jsi věděla, že na to nejsi sama. Máš kluka který tě miluje, takovou jaká jsi. A tvou milující ségru, která tě za nic nevymění.Já moc dobře vím, že to není jednoduché. Ale pro mě budeš vždycky nejkrásnější! (did jsou to jen blbé fleky)! Je to zvláštní, že každý se něčím trápíme. Já tím že nemám ploché břicho a nejsem tak úžasně štíhlá jak bych chtěla, ty zase s lupenkou,nějaká slečna od naproti třeba anorexií a někdo další třeba s exémem. Myslím, že každý máme nějaký problém.. Ale nikdo přece není dokonalý! Když jsem zjistila že máš lupenku, přišlo mi to normální. Milovala bych tě i kdyby jsi byla celá fialová a měla oranžový vlasy. Bylo mi mi to jedno.. Protože lidi co tě budou odsuzovat podle vzhledu, jsou s prominutím kreténi a ty za přátele nechceš, ne ? Buď ráda za to, jak jsi krásná! Jaký máš nádherný oči, vlasy a úsměv. Já du asi 19. září na otisky kvůli rovnátkům a to asi bude můj budoucí komplex. Ne, nechci je. Ale jestli je někdy budu mít uděláme fotku.Tam kde bude vidět tvoje originální lupenka a moje dráty v puse... Ukážeme společně světu že každá nedokonalost, se stává naší dokonalostí! :-)) Jedeme v tom společně. BUDEME TĚ MILOVAT navždy. I kdyby jsi byla jakákoliv. Ale ty jsi nádherná, tak si toho važ. Mimochodem krásně napsaný článek! A předem upozorňuji každého.. kdo se do tebe bude navážet kvůli lupence, má co dělat se mnou. S láskou, Tvoje ségra.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si to na tebe nikdy nevšimla až v posledných 2 videách. Mne to osobne nevadí, každý máme nejakú vadu a nemôžme za to. Ja mám tiež exzém na nohe a bruchu na ktoré mi bohužiaľ nič nezaberá,len vyoperovať ;) Mám ich tam už nejakých 5 rokov ale už som sa s tým naučila žiť. Možno to neni ani s polovice také ako to máš ty ale ja sa do toho moc nevyznám . Chcela som tým len povedať že každý máme niečo čo tajíme aby sme my vyzerali dokonalo a tomu druhému ukázali aký sme dokonalý. Drž sa.

    OdpovědětVymazat
  3. nechápu jak tě někdo může odsoudit, jak někdo může říct ,,fuj" nebo tě dokonce vyhazovat z koupaliště..to jsou lidi opravdu tak hloupí a zlí ? vyhazuje někdo někoho protože má akné ? ne, nevyhazuje, protože tohle onemocnění kůže (tím nemyslím tři pupínky na čele!!) je profláknutý-společnost se už naučila to ,,ignorovat", nikdo nahlas neřekne ,,fuj" (tím netvrdím, že si to třeba nemyslí)... jsem z takových lidí opravnu naštvaná a být u toho jak říká fuj, tak mu snad natáhnu aby se vzpamatoval :D jsi krásná holka;) ...asi je to blbá otázka, když s tím bojuješ tolik let - ale vyzkoušela jsi mast z konopí ? - tím nemyslím ty kupovaný v lékárnách, myslím tím mast z opravdu kvalitního konopí, kterou v krámu neseženeš, máme známého a tomu to opravdu pomáhá, měl to moc špatný a tohle jediný mu dokázalo pomoci - nezmizí to úplně, ale HODNĚ se mu to zlepšilo.

    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, ti chytri, kteri vi o co jde z toho nic delat nebudou, v dnesni dobe to ma kazdy paty clovek no a ti hlupaci, ti se budou smat vzdycky a upozornovat tak jako na vsechno nove a jine v jejich zivote. Jsi krasna mlada mila divka, ti co jsou pro tebe v zivote duleziti, tva rodina a pratele, ti to nikdy nebudou resit vi, ze jde jen o esteticky problem, to stejne, jak kdyz je nejaky clovek tlusty, vychrtly, bez vlasu, s dlouhymi vlasy, kazdy je nejaky, no a ti co to resi, na ty nestoji aby jsi vubec mrkla :-) Delas si z toho vetsi hlavu nez to je a mimochodem, ta biologicka lecba ma dobrou uspesnost, tak moc drzim palce aby zabrala, ale ani ne tak kvuli lupence, ale kvuli tobe, pac tobe to zvedne sebevedomi o milion procent a oddechnes si :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, je dobře, že jsi tento článek napsala. Chytil mě u srdce. Je mi tě v tomhle moc líto, protože sama vím, jaké je to když má člověk (tyhle svinstva) na kůži. Doufám, že bioléčba pomůže. ;)A na ostatní se vykašli. Lidé mají velkou radost, když si na člověku můžou najít slabé místo a do něj vrážet rány.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za to, ze si mala vobec odvahu napisat na to samostatny clanok mas u mna velky obdiv! Chapem ta v tom, ze cloveku nie je prijemne, ked na nho ludia pozeraju ako na zjavanie. Sama som mala na Zakladnej tak hrozne akne az som sa hanbila chodit von. Samozrejme, akne po rokoch prejde :/ Len urcite neupadaj do depresii ! Urcite mas okolo seba mnoho ludi, ktori si to ani nevsimnu a maju ta radi taku aka si a z videi sudim, ze si skvela :-) Mila, vtipna , priatelska a to su omnoho vacsie vzacnosti a vlastnosti, ktore su nad vsetko ostatne. Kiezby to vedeli pochopit aj ostatni ludia. No pamataj, ze len ludia, ktori si nedovidi na spicku vlastneho nosa su schopni sudit a zneprijemnovat zivot ostatnym a z takych si nic nerob! Prajem vela stastia s tou biologickou liecbou a posielam pozdrav zo Slovenska :)

    P.S followujem :-*

    http://gremi2.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi milo ma prekvapil tvoj článok, áno máš pravdu, ľudia sú svine s tým musím súhlasiť...://dúfam, že sa ti to raz zlepší a budeš mať život taký ako si predstavuješ :)

    aby som ti zlepšila náladu pozývam ťa ku mne na blog na GA o paletku ocnych tienov
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovědětVymazat