úterý 27. srpna 2013

Moje nákupy :O

Ahoj Holky .:)

Ano konečně po dlouhé době jsou tu opět nákupy .:)
Ani nevím co psát protože sama jsem zaskočena , že nemám vůbec nic dekorativního , ale naopak něco do mého šatníku ..
Byla jsem nakupovat s Bábíí :) (  Upozornění : Vše mi kupovala Babí )
Náky popis dne ? :)
Byli jsem na Chodově kde jsem teda hned na začátek navštívily 1 obchod a z kterého mám nejvíce věci :D A to jest Bershka Mimo to tento obchod mám velmi ráda .:) Je to přesně tak nák na můj věk :) A prostě májí tam velmi zajímavý věci  :)
Už ,  aby jsem začla tedy psát to o čem je dnešní článek ( po 100 letech ) :D
Jak jsem říkala už ve videu ( pokud jsi ho neviděl koukni ůplně dolů ! pod tento článek )

Takže nebudu to asi ukazovat jako v tom videu věc po věci ůplně přesně , ale tak jako pokusím se :)
Svetr z Bershka : Tak jak můžete vidět na těchto 3 obr. + mojí velikost atp . Vidíte tedy  100* lépe a fotce než na kameře ( videu)  ale umělé osvětlení hold bylo třeba .:/ Nic meně cenu najde ve videu .:P Apon se na to kouknete .! Tento svetr je velmi příjemný :) A hlavně není takový kousavý jak jsme zviklé u svetrů ! Za mě určitě palec nahoru <3 A doporučuji :) 




  1.  <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    <<<<<<<<<<<

    Další věc ( podle ůčtenky Kalhoty ) Ale já tomu osobně říkám tepláky " Aladinky "


    ***********************
    << Áááá moje  <3 záležitost :D
    Nemohla jsem jí odolat mě příjde taková korálová a jak jsem  řikala v minulem VIDEU , že jsi chci koupit korálovou rťenku tak místo toho mám kabelku :D Taková menčí srandu..-.- Normálněse začínám těšit do školy :D
    *******************

    Takle minika ( Basketbalová :D )  je taky taková <3 záležitost :P
    Nic meně myslim si , že mám podobnou s Lucinkou ( stačí kliknout na Lucinku a otevře se vám odkaz ) 
    Ps : Mojí segra mi jí závidí ! A to je už co říct :D 
    Košilka <3 Průhledná ! Nevim ani co k tomu napsat :) Snad jenom to , že babička má vkuz :) 
    na někom na yt jsem to viděla a strašně moc se mi líbila <3
    Tyto džíny jsou od PULL A BEAR . A já se to prostě pořád bojím vyslovit ! :3 Abych to prostě špatně neřekla nebo já nevim , ale musím  říct to , že i " Mistr tesař se někdy utne " :)
    Tyhle džíny mi jsou strašně pohodlný .:) DOPORUČUJI :) 

    To tričko má výtřih jako krá... :D ale jinak je příjemné"
    :)



    Třešnička na dort <3 


    Doufám , že se vám článek aspon malinko líbil :) 
    s láskou kačí :-*





12 komentářů:

  1. Jsi milá :) Tvá videa mám ráda :) Přečetla bych si od Tebe ráda i nějaké články, ale musím říct, že by to chtělo dopilovat pravopis ... já vím, že každému to někdy ujede (nejsem výjimka :D) Ale ty jako blogerka by sis na to měla dát extra pozor ... čert vem čárky ve větách atd., ale třeba slovo "vkuz" mě vyloženě rozesmálo ... neber to zle. Mám Tě ráda! Ale na tomhle vážně zapracuj ... věř, že podle kvality článků se odvíjí počet čtenářů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj .:) Děkuji moc ..
      Jo já vím :( Zapracuji na tom ! :) A děkuji :-*

      Vymazat
  2. TerrzyHCS
    Ahoj, před nějakou dobou jsem ti ohledně něčeho psala na fb, chtěla bych ti ještě jednou poděkovat za odpověď-moc mi pomohla se rozhodnout.:) Ten růžový svetr z Bershky je nádhernej...velkej důvod k tomu zajet na Chodov. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ? No pokud ťi to pomohlo rozhodnout tak to jsem moooc ráda :)
      Jo to určitě tam zajet :)

      Vymazat
  3. Opravdu moc pěkné věci, škoda, že v mém městě tento obchod není. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ..
      A tak třeba do Prahy to máš daleko ? :O

      Vymazat
  4. Ty jsi očividně milovnice růžové :D :D :D
    Jinak moc pěkné video.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty jsou opravdu moc pěkné. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to jsou nemohla jsem je tam nechat :D :) A děkuji za komentář !

      Vymazat
  6. *DĚKUJI MOC VŠEM ZA KOMENTÁŘE ! MOC SI TOHO CENÍM :) *

    OdpovědětVymazat
  7. Teda ta černá košile, se mi opravdu moc líbí. Díky za dobrý typ, určitě si takovou podobnou budu muset taky pořídit, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat