pátek 27. června 2014

Jsem zpět !! I s Dm boxem :)

Anooo jsem zpět ;)

Tak jak ste měli ? A co je nového u vás ?

U mě ani nic moc kromně nákých drobnostech ..:D  Ale to je tak nák jedno J Jinak Vás tu opět VÍTÁM , u článku „ Jsem zpět + Dm box „ …

Co psát ? Proč tak dlouhá pauza ????? :O proč nový youtube kanál , ale „ starej“  blog …> Řikala jsem si , že prostě když už od znova na youtube tak i s kanálem J , Néééé s tím kanalem co je na ulici , ale s youtubem :DD

Takže za chvilku uvidíte video.  Opravdu jsem se nekoukala na jiný youtuberky které toto video dali dřív jak já.. Jenom pro INF!! Abychom byli v obraze ;) .

Tak přeji přijemnou zábavu J S „ Láškouuu „ Kačí <3 
O všech produktech mluvim ve videu :3 *Písničku , kterou jsem poslouchala , když jsem psala na blog je libováá > „ Čekuj ;)  „ https://www.youtube.com/watch?v=O-zpOMYRi0w 

Zadej na fcb jenom Live part of a hned ti to naskočí jako komunita
https://www.youtube.com/channel/UC6nJTXT_ZaF8vbB6tUI59vgYoutube kanal



2 komentáře: