neděle 28. dubna 2013

Youtuberky :)

Ahoj Zlatíčka
Dneska konečně jsem opět zasedla k počítači a rozhodla jsem se , že něco napíšu.
Sice to neni nic co by se týkalo kosmetiky , ale jsou to moji oblíbeny youtuberky.
Než začnu psát tak jsem chtěla jenom říct aby jste mě sledovali buť blog , fb , youtub. jelikož bude moje první Giveaway !!!:)) 
Takže doufám , že se těšíte a doufám , že máte nebo znáte kosmetiku Reginu jelikož od ní mám tu příležitost vás darovat. =)
Teď tedy k dnešnímu mini pidi článku. Otázka proč není článek o blogerkách , ale o youtuberkách? Jednoduchá prostá odpověď jelikož na blogy a na čtení moc nejsem :D jenom když mě opravdu ten produkt velmi zajíma.=) A rači jsi ty slečny poslechnu.!:) 
Jako první kterou vysloveně zbožňuji a která je pro mě také jako vzor je Lou :)) Koukala jsem  na Lou dřív než jsem začala(točit) , a ona mi i respektovaně dala nápad , abych začala točit.:) !
Jednou bych chtěla být tak zkušená ( co se týče kosmetiky ) Jako ONA!:))
Další je jako klasicky Péťa :) ( petralovelyhair  ) u Péti snad i ten blog čtu.:D nic méně nejvíce mě baví její videa s manželem , který jsou užasný a to musíte uznat i vy.:)) 
To jsou takový dvě hlavní, které v tomto směru jsou pro mě VELKÝ VZOR!!:))
Další slečny na který se ráda koukám je Míša (  wimim 18 ) Nejen , že u míši jsou velmi vtipná videa , ale také jsem měla čest se sní sejít tváří vtvář :) Holky takhle supovou babu jsem snad ještě nezažila.:)
Poslední slečna i když sice jí je 12 let , ale opravdu se na ní moc ráda koukám je Adélka ( The Teen Girl Looks ) strašně příjemná slečna pokud ji neznáte CHYBA!!:)


Nic méně to je pro dnešek vše.:) Jenom jsem tak chtěla , aby jste věděli na které youtuberky se vždy jako první kouknu když jsem na youtub.
Miláčkové užívejte si tepla i když dneska nevím nevím.:( Ale tak co nezapoměnte sledovat YT.:) 
Páčkoo s láskou Kačí <3

3 komentáře:

  1. jakpak to, ze te neodebiram? :)) uz jsem to napravila. Dekuji..moc si vazim toho, ze patrim mezi tve nej YTerky ;)

    OdpovědětVymazat