pátek 28. června 2013

Tag - Nežiju jen make-upem

Krásný Prázdninový den 1* ! 
Konečně co ?! :D Já se tedy na ně taky těšila strašně moc !! :) Jelikož opalovačky atp .. Které snad tedy budou -.- .
Takže už název napovída o čem bude dnešní článek ! 
Nebo článek chtěla jsem dát sem na blog taky video z YT , ale kdyby jste tady byl někdo youtuberka  a teď to právě čteš tak ty otázky jsou právě pro tebe :) 
1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
3. Vysněné povolání?
4. Až budeš dospěla chtěla by si zůstat zde v ČR a nebo někde jinde? 
5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost
10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
*********************************************************************************

No a prázdniny ?! Jaký jste měli výzo ? :) Asi první otázka vašich rodičů a já se vás ještě ptám zde na blogu :D !.. No , ale pokud by jste měli někdo tu chuť mi napísat do komentářů co jste dostali budu velmi ráda :)  Já se radči zdržuji komentáře  ! :D
Tak mi klidně napište do kometářů budu velmi ráda :) A nebo klidně mi napište na mojí fb stránku , kterou najdete hned kousek níže :) Přeji příjemný 1prázdninový (vysvedčenový ) den ! :-* 
Mám vás ráda <3 

Žádné komentáře:

Okomentovat