sobota 16. února 2013

úvod Rezence


Vítejte ve štítku zvaný Recenze
Takže jako klasicky vás zdravým dámy.:-*
Rezence? Co to je?  > Vím , že to každý zná , ale tak malinko připomenutí by doufám nevadilo ani tobě ani mně.:)
No takže tenhle pojem ´´recenze´´  , jsem vzala tak, že vy to čtete to co píšu o různých produktech to za 1 , Za 2 vy pak přemyšlíte zda-li  si ten produkt buť koupit a nebo ne.
Na mém minulém blogu jsem recenze také dělala , ale způsobem, že nebyli vůbec vtipné aspoň tedy mne to tak připadalo.;) Pokusím se aby nejen tento blog , ale i ty recenze byli opravdu pravdivé ať buť s chybama nebo bez. Samy víte jak to myslím. Chci aby to bylo vše upřímný a prostě lajdcky řečeno když napíšu , že je to na prd tak je to na  prd.!
Abychom si rozuměly  , nemusí být tento produkt také naprd i zrovna pro TEBE  , každy máme jinou pleť atp . Musíte to tak prostě chápat ! No takže tak jsme i to řekli a já doufám v to , že se bude těšit na naší první recenzi.:)  PS: Já se o tom produktu budu pokoušet dozvídat co nejvíce to se bát nemusíte! :O)
Papík s láskou Kačí <3

Žádné komentáře:

Okomentovat